Jag är arg.

Eller jag vet faktiskt inte riktigt vad jag är. Känner mig arg, irriterad som fan, sur, förvånad, helt jävla paff och allt det blandat med att hela grejen är skrattretande!

Det är en annan tjej som har barn, hon bor också här - jag har aldrig någonsin nämnt ett ont ord om hennes barn eller hur hon uppfostrar den. Jag trodde vi kunde prata med varandra?

Men nu får jag höra idag att hon har stått och sagt till en jag känner att det är så jävla löjligt av oss att tro att Theo kan säga mamma och pappa, att det bara är något vi har hittat på.

Asså jag vet inte riktigt vad jag ska säga - jag vill bara skälla ut subban efter noter! Men det får jag inte för Michael .. Tyvärr! Istället sitter jag här och irriterar mig som fan.

Varför skulle så många människor som hört Theo säga mamma eller pappa hitta på det?! Det är självklart att han inte har en aning om vad han säger - men han har sagt det!

Va fan är det för lönt att springa runt till folk och dividera detta? Kom direkt till mig, det är mitt barn - va fan ska du snacka med utomstående om honom för?!

Jag är så jävla trött på denna byn, alla snackar skit om alla och när man väl ställer personen mot väggen så nekar dom till allt.

Jag förstår inte nöjet att gå runt och prata om vad andras barn kan och inte kan, kan du kanske försöka lägga din energiditt eget barn istället? Och se till så att det mår bra innan du börjar snacka om min son!

JÄVLA MÄNNISKA! Nämn inte min son en gång till ..

Kommentarer
Postat av: Klara

Men åh :S Det är så irriterande med såna människor. Hon är säkert bara avundsjuk för att hennes barn inte kan säga nåt än ;p

2008-05-08 @ 12:40:24
URL: http://klarabellaa.blogg.se
Postat av: Caroline

Hej!
Förstår dig. Låter som hon är avundsjuk. Fattar inte varför folk lägger ner energi på att snacka skit. Men du...ni vet ju att er son sagt mamma och pappa så jag tycker du ska fortsätta berätta det för folk. Säg det till HENNE om och om igen och låtsas att du inte kommer ihåg att du sagt det!!!
Ha en bra dag!

2008-05-08 @ 12:42:01
URL: http://carolinevikander.blogg.se
Postat av: Helle

Jag förstår helt dina känslor, men en idé är ju faktiskt att du helt lugnt och sansat frågar henne om varför hon pratat med andra om ditt barn osv.

Jag avskyr när folk inte kan vara raka o ärliga, när det snackas bakom ryggen. Det verkar vara himla svårt för människor idag att vara det. Men det är så sant som det är sagt;
Skitsnack föder skitsnack, så jag hoppas att människan som berättade detta för dig sa nåt till ditt försvar, när den andra pratade om dig o din familj. Annars är ju faktiskt hon minst lika mycket skitsnackare som den andra...

2008-05-08 @ 12:45:44
URL: http://fjaaant.blogg.se
Postat av: pej

Shit va irriterande!!! Förstår din reaktion och hade reagerat precis likadant själv. Ibland är det tur att man kan avreagera sig i bloggen ;-)
Hoppas du får en bra dag trots allt!
Kram

2008-05-08 @ 14:24:20
URL: http://pbme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0