Hemma!

"Oboj, vilket vackert väder, solen skiner idag"

Jag tror det är så den går, den passar iallafall verkligen på denna dagen! :D Såå varmt och skönt, fast det har det juh varit i ganska många dagar nu.

Har varit ute med Theo i "dagarna 3" (onsdag, torsdag, fredag) varit ute och gått hela dagarna, så jääkla skönt! :) Köpt en ny tröja till mig själv idag med *ego* - men var inne på PopCorn nu och tittade efter något till Theo.

Visst, dom hade fina pojk-kläder, men jag gillar bättre H&M´s sortiment får jag säga, kändes lite pajas över det stuket dom hade ;D

Ajaa, nu ska jag sätta igång lite glad musik och så diska lite innan min älskling kommer hem.

Ha´t!

Kommentarer
Postat av: nick

oj... du postar på i vanlig takt ser jag.

2008-05-30 @ 19:33:18
URL: http://somethingunpleasant.blogg.se/
Postat av: nick

vadå bloggkoll.se? vad ska jag med det till?

2008-06-02 @ 00:47:29
URL: http://somethingunpleasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0