Frukost!

Idag igeen!

Ibland förvånar jag till och med mig själv :)  Ätit en macka, en halv banan och en klementin - muums! Theo ligger och sover förmiddag, han var så trött den lilla mannen.

Ska åka med honom till farmor nu klockan 12, ska juh jobba kväll idag såå - jobbar tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag!

Men det blir pengar, och det behöver vi juh nu när vi har 3 nya rum att inreda :D Min 27e Maj är typ inställd också, har fått lägga allt på lägenheten, men men - den som väntar på något gott.

Jag kan shoppa en annan dag, huset måste vi juh ha nuu! :p
Nu ska jag sätta min mobil på laddning.

Kommentarer
Postat av: charming man

woho, jag vill också ha god frukost. Fick äte en jävla bantningssoppa! :/

2008-05-13 @ 10:43:12
URL: http://charmingman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0