Flytten,

- vet inte om det bara är jag?

Men så fort någon pratar eller skriver om den här "flytten" så tänker jag på en film som jag såg när jag var liten, Brisby och Nims hemlighet, en tecknad film men ändå inte barnslig.

Och det var då deras flytt ner till dalen där alla skulle ha det bra, men den gick intebra först fast sen löste det sig, som det alltid gör i tecknade filmer - så på det viset var det en normal tecknad film ;)

Jag vet inte - så fort jag läser om plattformsbytet så får jag upp den i huvudet? Med en dålig magkänsla till det, det var typ min värsta skräckfilm i 9-10 års åldern! :p

De e knaas gott folk - lite Latin Kings blandat med Timbuktu.

Kommentarer
Postat av: Dannie

fin blogg!kika in i min blogg(:

2008-05-09 @ 22:47:20
URL: http://danielawmiraglia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0