En tallrik

Yes, en tallrik lasagne senare, så sitter man här igen! :)

Inte till mig dååra, till Theo :) Usch, han tycker inte om konsistensen på den nya 6-månaders maten, det ser himla kul ut för han suger i sig såsen och spottar ut dom minimala små bitarna.

Men det blir väl bättre med tiden hoppas jag, jag ger mig inte! Här hemma bestämmer mamma, inte bebisen ;p Han fick bara en tallrik, han brukar äta två men eftersom han hade sånt sjå med att sila maten så fick han bara en tallrik och sen flaska upp på det.

Så nu ligger han och äter och jag sitter här.

Btw, det var ganska idiotiskt att bada Theo precis innan lasagnen - han ser juh knappast nybadad ut efter det, luktar inte det heller! :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah älskar citatet på din blogg

2008-05-06 @ 14:13:50
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0