En kul grej

- Jaa, jag började garva av den iallafall.

Nu när Theo och jag gick ut, hann inte ens komma 100 meter så är det ett mindre vägarbete, de ska lägga om lite stenar och sånt + att dom river upp lite asfalt.

Då står det en tjej mitt bland alla dessa bygg-gubbar - och hon har inte deras arbetskläder ingenting + att hon är väldigt lång och smal. Där står hon med ryggen mot mig, ett linne och ett par svarta byxor och håller en slägga upp i luften med båda händerna.

BOM så slår hon ner den, hon hackar upp asfalten :| Asså jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag såg dom långa smala armarna, helt civilklädd stå och hacka asfalt.

Började fundera, kan det vara samhällstjänst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0