Dumma dumma,

- ååh, nu är jag irriterad - humörsvängningar?

Jävla fucking potatismjöl! :@ Jag vet inte varför, det är så jävla stenkorkat egentligen, jag har ett paket potatismjöl brevid skötbordet - för jag fick höra att det skulle vara skonsammare än puder.

Men inte på Theo, det fastnade på honom och la sig i kakor och mest bara gjorde honom mer illa, så jag har nog inte använt det på 2-3 månader - och jag tänker inte använda det mer på honom heller.

Trots detta så proppsar jag att det ska stå brevid skötbordet, vilket leder till att Theo kan välta ner det ungefär varenda gång vi byter blöja - potatismjöl överallt 2-3 ggr om dagen.

Först nu förstår jag att jag borde faktiskt kasta skiten, så nu är den kastad - men jag är irriterad, varför har jag inte kastat den tidigare?! Sluppit så jävla mycket städning och irritation.

Dagens I-lands problem á la Ginis
- jag är hungrig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0