ByggMax

- mm, dit ska jag och älsklingen när han kommer hem från jobb.

Tycker inte om såna "affärer" - dom är stora, kalla och stinker. Och har man väl gått in där med killen så kommer man fan aldrig ut därifrån igen, och killar klagar på klädaffärer?

Dom är iallafall varma, mysiga och luktar gott!

Ajaa ska köpa golv- och taklisterna - lägenheten ska ut på försäljning redan nästa vecka antagligen :/ .. Är orolig för att jag inte kommer trivas i det nya huset.

Nu bor vi i centrum, tar 2 minuter att gå till en snabb-affär och 6 minuter att gå till Coop/Kvantum, tar mig en kvart att gå till BVC, 10 minuter till Apoteket.

Jaa, allt ligger på gång-avstånd.

Flyttar vi ner där, det tar 20-30 minuter att gå dit härifrån, det är alltså en timme extra per promenad som vi ska ta, det kommer inte alls bli lika lätt att bara lägga ner Theo i vagnen och gå ut en snabbis.

Neej, jag vet inte - visst det är större plats och det behöver vi, men jag tror jag kommer känna mig lite lost där ute, jag vill juh bo nära allt.

Sicket dilemma.

Kommentarer
Postat av: S

Naaaw border Collie, dom är ju sååå söta!!!
Själv ska jag köpa en Leonberger i Augusti. Vet du vad det är för ras?
Ska du åka till Världsutställningen som är i Stockholm i juli??

//S

2008-05-09 @ 11:46:26
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0