Barnkliniken

Usch, fick ett samtal igår
- trodde fan mitt hjärta skulle stanna.

Vi var juh inne och tog blodprov på Theo för närmare en månad sen, läkaren där sa att om det inte var något allvarligt så får vi provsvaren hemskickade, annars ringer dom.

Igår ringde okänt nummer till min mobil, jag svarar som vanligt med mitt "Jalla!" - allt jag hör då är den här allvarliga mans-rösten som säger "Hej, jag ringer från Barnkliniken i Ystad."

Jag bara stod helt tyst och stirrade :| - Så hör man läkaren "Har jag kommit till Theodor?" Det enda jag fick fram var ett "JA ..."

Tankarna som rusade i mitt huvud då :S Jag hade juh släppt det, eftersom läkaren sa att dom skulle ringa max 3 veckor efter provtagningen annars skickas svaren hem.

Efter 4-5 veckor förväntar man sig juh att svaren är på G hem i brev ..

Då säger läkaren med en ännu allvarligare röst "Hur är det med Theodor?" - Där blev jag förbannad och bara fräser "BRA!" - kom inte och snacka om min son som att han skulle må dåligt.

Men sedan visade sig bara att denna doktorn var väldigt överdramatisk i sina utläggningar, han skulle bara tala om att Theo inte var laktos-intollerant - PRECIS SOM JAG SA!

Men lyssnar dom på föräldrarna?
NEJ NEJ NEJ NEEJ!

Kommentarer
Postat av: Snork

Skönt att det är bekräftat nu iaf : )

2008-05-28 @ 12:12:36
URL: http://spookey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0