Abstinens?

Asså jag vet inte vad det är med mig, det är snart 14 månader sedan jag slutade röka, samtidigt är det över 21 månader sedan jag klippte bandet med en väldigt viktig person i mitt liv. Hon var viktig för mig iallafall, inte på andra hållet.

Båda sakerna hände pang på, jag slutade röka direkt - klippte bandet med henne utan att vi ens pratade med varandra om det, så mycket för 7-8 år, men jaja.

- och det enda jag drömmer om är att jag röker eller att jag är med henne, jag fattar inte?

Jag har aldrig velat något av detta innan, kan man få abstinens år efter att saker försvunnit? :/

Kommentarer
Postat av: zunk

va?

2008-05-07 @ 08:18:04
Postat av: Nina

Jag slutade röka för snart 11 månader sen. Jag drömmer fortfarande mardrömmar om att jag sitter och röker och är rädd att någon ska hitta mig osv. Men det blir mindre och mindre ju längre tiden går! Det är inte fysisk abstinens, utan psykisk. Alltså, den är inte riktig. Tråkigt det dära med kompisen =/

2008-05-07 @ 08:44:28
URL: http://ninaarmblad.blogg.se
Postat av: Joanna

Nångång kan vi tänka likadant, visst ;) Klart att man kan få abstinens efter likaväl ting som människor..Saknaden av en människa kommer och går, det du får göra är att tänkta tillbaka, se anledninen till varför ni inte är vänner idag osv.. Och i detta fall antar jag att jag vet vem du syftar på .. allt du berättat innan.. tänk tillbaka gumman, så kommer du komma på dig själv med att det kanske va bäst såhär? Och röksuget.. AHHHH det e sinnessjukt.. men BIT IHOP! Det är inte värt att trasha sig själv för ciggen!

2008-05-07 @ 14:34:19
URL: http://Revyn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0