Sen kväll utan Luuk

Så kan man väl kalla det?

Har precis klampat ut ur duschen, snart blir det runaway till tvättstugan, fick juh för mig klockan 8 ikväll att jag kan faktiskt tvätta två maskiner - det enda jag inte tänkte på är att de inte är klara förrän 11 ikväll 8-)

Känns en aning segt,
kan jag säga - men men, who´s to blame on that? Me as usual! :p Känner mig fett trött nu, lättirriterad och allmänt cranky. Jag borde inte tillåtas runt människor när jag är på detta humöret, för det kan gå ut över vem som helst, var som helst och när som helst! - So beware!

Ajaa, nu ska jag gå ner till den trevliga källaren och sätta igång torktumlar´n!

image84
Måste bara tillägga att vår lilla älskling ligger sött och sover i sin säng sen 1.5 timme tillbaka. Mitt lilla pyre växer så fort, jag förstår inte var tiden tar vägen :/ .. Han är så underbar, så vacker
- älskar att ha honom hos oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0