JUH JUH JUH JUH

Vi börjar detta inlägget på det klassiska viset;


- Jahapp,
då var det söndag idag, denna helgen är också förbi, snart nock iallafall. Jag har både sett Melodifestivalen och lärt mig spela Gin & Rummy, så denna helgen har väl varit rätt givande? Hah, det är helt beroende på hur man själv ser det.

Helgens bästa; var juh självfallet att Carola åkte ut ur melodifestivalen, hah, såg ni hennes min ? O_o HAH! Hur kan man se så förvånad ut? Jag tyckte det var självklart att hon inte skulle komma med, jag hade sett chockad ut om hon kommit vidare, muhah.. (^^,)

Helgens sämsta;
hm, nu får jag tänka, det var nog att det var iskallt ute igår när vi skulle gå hem från Connie, har bara några 100 meter hem men det kändes som en evighet i "vinterkylan" ;p - Har juh inte haft någon speciell vinter i år så igår kväll, kan jag säga direkt, var den kallaste vinterkvällen, enligt mig, för i år!

Tjaa vad har hänt i helgen daa ? I fredags skrev jag klart och postade alla korten, har ni provat att slicka på 25 frimärken på under 5 minuter? Det är inte gott kan jag säga, förstår inte varför alla affärer inte bara har de där klistermärks-frimärkena istället, det smakar päkka att slicka på de andra! Men man får göra det man måste, man kan juh inte direkt slänga ner 25 frimärken tillsammans med breven i postlådan och hoppas att Posten förstår.

Efter det
gick jag och Theo hem till faster Connie, där lärde jag mig som sagt spela Gin & Rummy :p Vid 5-tiden var vi hemma igen, då låg älsklingen och sov som en liten stock, en väldigt lång och smal stock iallafall ;D Så jag och Theo fick roa oss själva fram tills halv 8 då pappa äääntligen vaknade! Theo gick och lade sig vid 8, sen gick jag med Connie hem till Sara för att spela lite mer kort, hände inte mycket mer den dagen! (:

I lördags (igår) var vi hemma hos svärmor och svärfar på kaffe, och för att tvätta lite, Theo hade juh smutsat ner alla sina handdukar och pyjamasar och vi skulle först tvätta idag, så det fick bli en panik-tvätt där :) Och på kvällen var jag, älsklingen och Theo hos Connie och Mattias och såg Melodifestivalen och lärde Michael att spela Gin & Rummy, väldigt kuul! :D

Idag
ska jag som sagt tvätta, och jag känner verkligen inte för det, men jag vet att jag måste, blää! Ibland önskar man att man bodde i B-trappen istället, eftersom tvättstugan ligger där, men i övrigt så är det nog den trappen man minst vill bo i HAH!

image68
THEO I PYJAMASEN HAN FÅTT AV MOSTER SNORK ;)

Det finns kanske
någon som undrar över min vackra rubrik till detta meningslösa inlägg? Inte? Jag förklarar det ändå; jag har blivit beroende av att skriva JUH! - Har ni inte märkt det så måste ni vara blinda, då kan ni lika bra sluta läsa nu juh.. - Hah! Jag tror jag har raderat en 10 st "juh" ur detta inlägg för det känns som att mina inlägg handlar mer om juh än om något som faktiskt hänt. Så så är det; JUH - mitt nya utfyllnadsord!

Jag
kan juh inte ha något vettigt att skriva om alls eftersom jag måste juh ha det där jäkla juh-ordet med överallt, så måste det juh vara, eller? - det är ett jäkligt störigt litet ord....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0