123990877

- Fick upp det numret i huvudet igår när jag skulle sova, bara ehh vad är det där?
Men nu har jag klurat ut vad det är, det är mitt ICQ nummer som jag hade för en 7 år sen, läskigt haa?

Kan få upp gamla telefonnummer och andra siffror i huvudet bara helt plötsligt, störigt när man inte kan komma på var de kommer ifrån. Ajåå, det är väl så det är att ha sifferminne, kanske är hjärnan som rensar ut och frågar en sista gång om jag har nytta av just det numret.

http://www.myspace.com/hanimusicnet - jag kan inte sluta tjata det; - HAN ÄR GRYM!

Idag
är det förövrigt en lugn dag, min lilla gosse ligger och nannar middag, men han bör vakna snart, matdags juh! :) Bara 5 dagar kvar tills han är 4 månader, tiden bokstavligen flyger iväg, och han växer så fort, om en månad kan han nog sitta helt själv med. Hoppgungan har verkligen gett resultat och han har inte ens haft den en vecka, hans ryggmuskler är så starka, det var ett mycket bra inköp!

Imorgon
ska älsklingen med Theo´s gudfar in till Lund på någon Rock-grej, funderar på att kanske lämna Theo till farmor ett par timmar då och ha en liten lugn kväll helt för sig själv, hade varit skönt men sen vet jag samtidigt att jag inte kan slappna av om jag inte har Theo i min närhet, så frågan är om det faktiskt är lugnast att ha honom hemma, jag tror det! :)

image59
JAG BARA ÄÄÄLSKAR ER!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0