Uppe

Aaa, jag är uppe - men det känns inte så..

Men tydligen så är jag det, gud så trött jag är idag |-) Och framför mig har jag 4st 7 morgonar, det innebär att jag just nu kommer sitta på bussen till jobb vid denna tiden från och med imorgon fram tills på söndag.

Ajaa, dom dagarna tar också slut någon gång! :) Idag är det såklart jobb som står högst upp på "att göra" listan - efter det ska lilla familjen Johansson-Björk åka till Theos gudföräldrar i Tomelilla.

Sen blir det lugnt, tror jag (?) man vet minsann aldrig!

Sitter med en kopp kaffe just nu, min älskling var uppe vid halv 6 och gjorde en flaska till Theo och kaffe till mamma :) *mm*

Och nu verkar vår underbara lilla son ha vaknat,
då blir det lite gos innan jobb, awii! :)

Adios Amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0