Tyskland VS Turkland

- hah, neej men det lät bättre så :)

Menar givetvis Tyskland Vs Turkiet, vet inte riktigt vem jag ska heja på, är inget stort fan av någon av dom - fast jag ogillar nog tyskarna lite mer så det får bli Turkiet jag hejar på.

Inte för att dom ska ha så stora odds för att vinna, men någon måste juh heja på dom med! :)

Nu har Lilleman gått och lagt sig, så jag tänkte att jag skulle plita ner ett ordentligt inlägg om min högst intressanta dag! :)

AWII, där gjorde turkarna 1-0 ;D

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Jo det kanske jag kan, får nog ta och kika på FK´s hemsida..ska till min banrmorska på måndag och sjukgymnasten på fredag så dem kan nog svara kanske eller hjälpa mig!



Det där låter inte fy skam! Tänk om vi hade kunnat hitta det där i Malmö. Ett hus med 5000 i kallhyra..Ja avis blir man iaf..Vart bor man om man kan hitta bostadsrätter till den där låga hyran?



Jaha, jag läste samhälle språk..och nu ska ju jag bli sjuksyrra..förhoppningsvis..har iaf klarat termin ett =)



Hehe, jag hejar på de fula och dryga tyskarna..

Turkland vill jag helst inte se i final, men som sagt någon måste ju heja på dem..;)



Ha det gytt!

2008-06-25 @ 21:16:23
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0