Klättring pågår

Theo har som sagt börjat klätta på allt han får tag på, allting är ett Mount Everest för honom som han bara måste bestiga!

Fast nu har han börjat klättra upp för möbler - soffbordet och byrån i vardagsrummet.

För någon dag sen kom jag in i rummet och då står Theo på tå upp mot byrån och tittar på TV, jag bara glodde :|

SHIT!

Ner med honom därifrån i ren panik, han kan juh trilla! Massa kram och tillsägningar att så får inte min lilla kille göra, men sen tänkte jag shit, han kan juh stå - han hade inte gjort något riskabelt egentligen,

 - han hade bara rest sig upp! :D

Hah, man blir knäpp när man är chockad.


Theo lite halvt ståendes, enbart på knä
- men han kan om han vill stå på sina fossingar ;D

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Duktig kille du har. :)

man blir chockad när sånt där händer, plötsligt gör de bara någonting som de aldrig gjort förut. Det är så häftigt.

Ha det bra ikväll.

2008-06-25 @ 21:42:09
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Söte göte på bilden! Sjöbo mhmmm, inte inom den närmsta framtiden kanske, inget körkort..varken jag eller sambon..



Sant med sverige och ryssland, men vinner ryssland behöver inte vi svenskar känna oss så kassa för att dem slog ut oss..;)



Jag ska definitivt snacka med min BM och med sjukgym..lite jobbigt och gå pengalös hela sommaren lång..



Hur mycket gick du upp under din graviditet? Har du gått ner allt??

2008-06-25 @ 21:53:41
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack!

Jag har en dator som talar, den läser upp det som står på skärmen. Nedanför tangentbordet kommer det upp punktskrift så jag har det som ett stöd också.

Verkligen ett superbra hjälpmedel, enligt mig det bästa för oss synskadade.

2008-06-25 @ 22:03:55
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Hehe..då väntar jag spännt på bilderna..;)

Jag är också livrädd för viktuppgången..

Tycker inte riktigt om det..inte alls..



Nej jag är väl en hopplös optimist som gärna vill tro på Sverige, men som ändå vet deep down att dem inte tar hem hela klabbet ändå..Nu är EM inget roligt längre iheller när Kroatien och Italien åkt ut..Sympati tittar mest för min sambos skull..



Nej jag är inte pendlar van som sagt, men en vacker dag får jag väl lära mig det med..Tyckte ju det va asjobbigt att bo i Skanör som är 45 min bussresa från malmö...Vi köpte vår vovve mittemellan Sjöbo och Höör, mest åt Sjöbo hållet..;O)



Ja jag ska pressa lite på sjukgymnasten och se vad hon säger..

2008-06-25 @ 22:11:21
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0