Kass,

- yees jag erkänner; jag är kass!

Kass på att uppdatera, men ursäkta mig - jag oorkar inte! :| Blä, har jobbat nu typ 10 dagar i streck, detta skulle vara min första lediga dag idag - tills telefonen ringde klockan 9 imorse ..

"Hej, kan du jobba mellan 14-21?"

JAAG som aldrig kan tacka nej börjar harkla mig, för jag ville faktiskt inte jobba - försökte komma på någon dum anledning till varför jag inte skulle jobba.

Men juh längre tiden gick och jag bara svamlade något totalt osammanhängande så insåg jag att jag själv satt mig i fällan - jag måste tacka ja, och det gjorde jag med.

Sen att jag kom på efter det att vi faktiskt hade tvättdag idag + att vi skulle ner till mäklaren på möte och hade bestämt träff hos mamma för att prata om Carinas student på kvällen
- det var juh som bortblåst när tantan ringde!

Sen uppe på det så ringer det en som ska titta på lägenheten, det blidde juh en städning innan jobb med, sen glömde jag min mobil i Theo´s skötväska, gaah ..

Jag erkänner;
- jag är kass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0