GRR!

Är otroligt irriterad! Theo äter juh fortfarande Nutramigen fram tills nästa besök Barnkliniken i Ystad, innan dess ska vi börja blanda ut den med mjölkbaserad matersättning, vi har redan provat det hos Farmor och det går jättebra.

Så idag gick jag och köpte Semper Plus 2, går vidare till Apoteket och ska hämta ut den där jävla Nutramigen maten. Får stå i kö i en halvtimme där inne, lagom irriterad Theo blev av den dö-tiden?

När jag kommer till kassan - "Neej, vi får inte in den förrän tisdag kväll eller onsdag, men du kan åka in till lasarettet i Ystad och hämta en burk" - jag ville döda den kärringen kan jag säga.

Ni kan tro arr jag har laddat upp med vanlig mat nu och massa gröt, får hoppas vällingen räcker till onsdag, inte för att jag tror det, är typ 100g kvar av burken! :S

Michael är juh inte hemma så vi kan inte åka och hämta någon jävla mat, hur jävla korkade får dom bli?! Dom säger att barnen är laktos-intolleranta överallt hela tiden, men dom har inte maten hemma så man kan ge dom den?!

Jävla fuckfaces.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0