Can´t deside!

Neej, jag är kluven! :/ ..

Har juh startat en ny blogg: Http://metrobloggen.se/ginis - den är inget kul alls egentligen, men allt som är nytt känns mer kul än det gamla :p

Hah, så jag skriver ett inlägg här, kommer på att det är tråkigt, skriver ett inlägg där - inser att det är ännu tråkigare och till slut så skiter jag i att skriva alls för det är bara dödstråkigt!

Men sen vill jag ändå plita ner vad jag hittar på med och vad jag inte hittar på med, ahh - hoppas jag blir mindre kluven snart för det här är drygt! :/ ..

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Tycker du ska fortsätta skriva..oavsett var du känner att det är roligare..Glad midsommar!

2008-06-20 @ 12:08:00
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0