8 månaders kontroll

Idag har Theo och pappa varit på 8 månaders kontroll, den första kontrollen jag inte fick vara med på, men jag skulle varit egentligen - hade jobb mellan 16-21 idag och vi skulle vara där 13:30 så jag skulle hinna lätt.

Aaa, visst - tills den personalansvarige ändrade tiden till 8-16, när jag sa att det var en opassande tid svarade hon bara att det fanns inte mycket mer att göra för min tid jag hade först hade hon redan gett till någon annan.

Man kan bli irriterad för mindre kan jag säga.

Ajaa, skitsamma, Theo fick iallafall högsta betyg av BVC - han var så duktig så min lilla man :) Klarade alla de olika prövningarna de hade, till slut sa Elaka Tanten bara "Jaa, vi behöver inte testa honom mer, han talar för sig själv" :D


7 månader och 15 dagar gammal
72 cm och 9300 gram

- det kallar jag bra jobbat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0