Morrn!

Då var man uppe igen |-)

Blev lite småsent igår, Zandra och Tellus var här uppe tills 12 ungefär, Tellus nannade stenhårt sen 8a :p sen kom M hem - tur att man kan komma hem tidigt (?!) lär väl bli lika sent ikväll ):

Ajaa, jag har tur som har Z som kan hålla mig sällskap ;D

Nu ska jag strax till jobb, åker med J idag - blir alltid glad när man träffar henne, en sån riktigt positiv tjej som skrattar åt det mesta och är minst lika klumpig som jag :D

Kan inte bli bättre helt enkelt.

Hämtade min mobil igår med, i´m loving it! Änsålänge, man vet aldrig ;p - annars händer det nog inte så mycket mer, är hemma runt 5-6 idag beroende på vilken buss man hinner med.

Jag ska lyssna på min radio på bussen *nananaa*
- i telefonen dååra ;)

Smell ya later dudes!

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Hellou! Ja visst är bilderna fina, men det ska dem va för det vi betalade! Fick tom video på pyret!

Det var jätte bra med bebis..hur fin som helst sa barnmorskan..men hon va väldigt duktig, visade och förklarade en hel drös..såg tom bebis lårben!! J blev glad, fotbollsben enligt honom hehe..

Vad tråkigt att ni inte fick fina UL bilder!!



Med mig är det kanon! Får besök idag av tre små prinsessor (J´s systerdöttra) så vi ska ut i det fins vädret till folkets park och en hel del annat skoj..;)



Ha en super bra dag..



Hur funkar mobilen? va va det nu för modell? Jag fick ju en samsung igår, den är ok i min bok!



2008-07-01 @ 08:50:25
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0