MEDIA MARKT

Idag var jag och Theo med M&M på Media Markt i Lund, Marcus skulle köpa en ny GPS (min M köpte en ny igår) - vilket han gjorde, en mer avancerad än Michael´s så han är inne på att köpa en ny NOOT! :p

Jag köpte också något ^^, - nu låter detta säkert inte alls kul men jag köpte en ny dammsugare! :D Michael har pajat motorn på våran för ett tag sedan när han sög upp gipsdamm med den -_-

- göör INTE det med en vanlig dammsugare .. !

Så nu har jag en NY, mäkta glad är jag att jag slipper sopa golven mera *våågen* - inte för att jag skulle behövt sopa dom mycket längre ändå, 5 dagar sen är vi i huset you know! :)



Här har ni min nya skönhet, men min är orange där denna är svart, enda bilden jag hittade på den juh, knaas utbud :/ .. Är himla nöjd med dagen iallafall.

Köpte även lite nya kläder på UNO´s idag;
Ett par vita piratbyxor i linne
En klänning *mm* ;)
Ett par ljusgrå legins
En "t-shirt" i mickey mouse - även den ljusgrå
Och så en rööd linne/tröja, kände för förändring ;)

Aaa, där gick 1000 kr till :S

Har varit en ganska dyr dag idag; 1000 kr på håret, 1000 kr på kläder och 1500 på min dammsugare - 3500, bara såå där :S
- time to cool down! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0