Hårvård

*mm* inpackning! ;D

Aaa sitter med det i håret just nu, är år och dag sen jag använde sånt - har hatat mitt hår jättelänge så har mest skitit i vilket! Men nu är det fiiint igen och då ska det vårdas också, det är det värt!

Funderar på om jag ska lyda svägerskans råd och sova med inpackningen och skölja ur den imorgon, fast kanske ska göra det en annan dag, börjar 7 imorgon och jag har nog ingen större lust att skölja ur inpackning + föna + platta kl 5 imorgon bitti |-)

Idag har varit en underbart varm dag, jag och kollegan har suttit och gassat på balkongen all day ;D Neej men på rasterna iallafall ;p

Nu kände min mage att jag var lite för positiv så här kommer lite negativt med! :p

- Jag har magknip, magen är helt svullen och dum, funderar starkt på att lägga mig på den och ha en kudde under, brukar hjälpa.

BTW, första lasset lådor blev idag moovade till vårt nya place! :)

För på Torsdag smäller deet!

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Va spännande, snart flyttar ni till hus!! Jag vill också fixa mitt burr, ser ut som ett skatbo just nu..

2008-07-29 @ 21:02:28
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0