Tummen upp,

- eller ner, eller som Theo; in i munnen :D
image12

Igår var vad jag skulle kalla för en jävla mög-dag! Trött, lätt-irriterad, jaa på ett allmänt igelkott-med-alla-taggar-ut-humör. Trots att man var ensam det mesta av dagen (eftersom Michael sov sig igenom hela gårdagen och Theo nannade också rätt mycket) så kändes det ändå som att jag inte fick vara ifred, men hur kan man känna så samtidigt som man bara går och väntar på att någon av pojkarna ska vakna så man får lite sällskap? Ahh, sinnes! :/ .. Men båda gossarna var något så när vakna till American Idol :) - mest Theo iofs ;p
__________________________________________________________________

Det är helt sjukt vilken abstinens man har på morgonen efter att få krama Theo :) Är faktiskt lite jobbigt när han sover längre än miig! :p

image11

Tebbe och Johan skulle kommit nu klockan 9, men Tebbe blidde lite dålig så får ta det en annan dag. Ska med Zandra och Tellus ner till Babycafét vid 12.00 idag, kan bli skoj? Jag har faktiskt ingen aning, har aldrig varit där :p
Senare ska man till trafikskolan och plugga, sen blir det solning innan man går hem därifrån - myys! Solade i söndags, helt underbart var det, önskar man kunde göra det oftare.

image14


Längtar efter sommaren!





Okej,
då har vi pratat dåtid och framtid, tar vi nutiden nu da. Sitter och tittar på The Voice med Theo (: Hans idol är sköldpaddan, jag tror mest att det är för att han inte heller har något hår ;p  Ooh, nu ska jag hämta mitt kaffe (: - Leona Lewis - Bleeding Love
Förresten - Jonathan Flumée - som spelar Ragnar Vanheden i Lilla Jönssonligan - han och Jakob är så fruktansvärt lika! Flumée liknar en Jakob som barn, verkligen!
 - Spana tänderna bara!

Neej, nu ska jag se sista kvarten på The Voice, sen blir det duschen, HA DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0