muxx (^^,)

- torsdag.

Japps, idag är det torsdag, imorgon är det fredag, snart slut på denna veckan med, skönt eller inte? Hmm, kvittar egentligen, same shit, different day. Theo somnade vid 7-tiden igår kväll och vaknade halv 7 imorse, duktig pojke! :D

Dagens-synd-om-Josefin: Hon glider först in på klackar av stål, klagar om hur mycket hon ogillar när folk berättar om sina drömmar för henne "det är juh sååå tråkigt!" - jaa visst det är klart man får tycka det, men att direkt efter det ställa sig och berätta vad hon drömde inatt?! Josefin... Skärpning! Jag har kommit på vems hennes snorkiga personlighet är en kopia av, nästan så man ska ringa Disney och fråga om de grundat denna figurens personlighet på en viss Miss Crafoord;

image37image38
Bud på att skicka in dom till Aftonbladet´s Piff&Puff (:


Ajåå, typ precis kommit hem, varit i Ystad idaag. Theo har busat hos farmor, nu ligger han och snusar i sin säng, hoppas han vaknar snart! :) Annars har det inte hunnit hända så mycket mer idag. Har väl varit en helt okej dag enligt min åsikt.

image39
Theo i mamma´s famn hos Per&Milla

Ännu en bild jag snott av Michaels syster ;p
Men det är kul att ha bilder som man inte bara själv har tagit! (:


Det är lite föör enkelt att vara efterklok tycker jag.
Cao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0