Jobbig dag idag.

- mm, nu är man verkligen helt slut, vill bara nanna, får se hur mycket sova det blir inatt? Har varit med Theo hos Elaka Tanten idag, han fick sin 3-månaders spruta, jag vet ärligt talat inte var det gjorde mest ont, i hans ben eller i mitt hjärta, fyfan! Det var riktigt hemskt.

Dagen började till och med illa, morr .. Först var Jakob sjuk på The Voice, och på hans plats har dem mage att ställa Calle Schulman, är ni helt förvrängda i hjärnkontoren eller? Antagligen var han ensam om att kunna ställa upp med så kort varsel - den enda logiska förklaringen enligt mig till att ställa den där jävla fucking uppmärksamhets-sucking människan i en direktsändning. Han har juh ändå inget liv så det var väl klart att han hade tid med det. Människa ... Någon borde sätta ner honom på jorden, käften på´n är fan dubbelt så stor som den där 1.60 korta benhögen, kan någon vara snäll att blåsa på honom så han trillar ihop i en fin liten pile of bones? - Irritationsmoment.


Jag hoppas verkligen att hans fula feja inte står där imorgon bitti för då ryker TV:n ..

Iallafall, täänk positivt ... Klockan 9 kom Tebbe och Johan, satt och pratade och lekte med våra små pojkar fram tills 11, gick ner till BabyCafét, och det ska vi juh inte prata om hah..! Nog för att Theo brukar vara sur när vi är där, men inte idag, - han var vansinnig! Fick till slut gå och lägga honom, det har aldrig hänt förr vill jag poängtera. Sen bar det av till Elaka Tanten till klockan halv 2, där han fick sin spruta - vansinnig igeen! Inte nog med det, den här sprutan kommer göra honom gnällig i 2-3 dagar, mest troligt kommer han vakna på natten och inte kunna sova, hans rutiner kommer att ruckas totalt. - Jippi?

Sen var jag och Tebbe nere på Trafik-skolan, deras 80-tals-skärmar är det perfekta huvudvärks-framkallande medlet, aiii... Efter det vart det att gå och handla, tunga, tunga kassar. Väldigt ont i mina armar ..... Men Theo sov när vi kom hem med dem, skönt tänkte jag, think again. Gick bara snabbt ner och lämnade Tebbe vid bussen, när jag kommer hem så har Theo vaknat och är störtledsen, gick knappt att trösta honom, men nu sover han.. Så en skål makaroner med köttbullar senare så sitter jag till slut här och nu tänker jag sova, känner mig lagom fucking negativ just nu, fast det kanske märks? - ADJÖKEN!

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0