Blogga 24/7 ?

Igår kväll hade jag inget liv, så jag satte mig och läste om alla andras liv, - tidsfördriv (:

Det var inte
jättekul, verkligen inte så kul som det verkar, man känner juh inte människorna så man har absolut inget att relatera till när man läser deras texter. "Upptäckte" att de flesta bloggar enbart för bloggandets skull och uppmärksamheten de kan få ut av det, EXCEPT (av alla de jag satt och läste igår) tidigmamma.blogg.se och loveoftrinity.blogg.se
- den som inte lider med er och ser upp till de starka individer ni är,
den människan kan inte vara korrekt funtad.

Läste en annan tjejs blogg, asså hon skrev verkligen en ny blogg var 10:e/20:e minut, och hon hade verkligen hållit på så från morgon till kväll, orka? Hur kan man ha så mycket att säga? Visst, läste juh en del av dem och det mesta hon skrev om är vad jag skulle klassa som junk, sen skrev hon att hon hatar folk som skriver bara för att skriva, inte för att de har något vettigt att säga,
- denial? image49

Ajaa,
nog om det nu! (: Min älskade lilla son ligger just nu i sitt babygym och "pratar" järnet med sin skallra som jag har hängt upp i en av dem här bågarna som går över. Han är så duktig! Han går och lägger sig vid 22 på kvällen och stiger upp allt från 06.00 till (som idag) 07.20, kan man ha det bättre? Jag tror inte det :) Han är verkligen mamma´s och pappa´s stjärna, utan honom är vi inget <3 Jag bara älskar att väckas av honom på morgonen, lyfta upp honom ur hans säng och bara krama om honom, underbart! Hah, han har fått mitt morgon-humöör! :D Så skitt han glor på en på morgonen när han är helt yrvaken hah.. Så sööt (; Tänkte på det imorse med att jag trycker undan mitt morgonhumör varje morgon, aldrig i livet att jag kan se sur ut mot min lilla pojke, jag ler satan no matter what! Han är viktigast!

image50
MAMMA´S POJKE I PAPPA´S TRÖJA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0