- formsvacka ?

Kan man kalla det så när man känner sig ovanligt trött och omotiverad till det mesta?

Tjaa, jag har ingen aning, men någonting får jag juh kalla det tycker jag :p BTW! Hah, jag är lite knasig ibland, märkte typ nyss att jag börjat mina 3 senaste inlägg med "japps," - antingen är jag väldigt positiv eller så har jag en dålig vokabulär, vad tror ni? (:

Idaag har vi varit hos Theo´s farmor och farfar, druckit kaffe och umgåtts (: Theo är lite bångstyrig för tillfället, han vill underhållas exakt hela tiden, och att gå och lägga sig, vad är det för något? Jaa, han är rolig den lilla mannen ;D Läste hans bebis-horoskop för hela 2008, vilket överensstämde helt på Theo, "får den lilla inte som han/hon vill så får man höra det"
- ehh jaa det kan man juh säga! :p

Nuu
är det helg, känns inte riktigt som det, men nuförtiden så känns det som att det kan vara vilken dag som helst, när som helst. Theo´s rutiner ändrar inte på sig bara för att det råkar vara Löördag! :p Precis ätit lite middag, mos med avakadoo :D - mums muums! Tänkte sätta mig ner med pojken nu och titta på Miami Ink, som är så guuuda-coolt, Ami rockar (:

Och Theo har börjat prata lite mer, han sitter och säger "HAAOOO HAAOOO" om och om igen. När man säger "ga-ga" till honom så ler han och sätter upp händerna för ansiktet och så hör man ett litet "glll" från den lilla munnen bakom händerna, och ögonen riktigt tindrar på honom, såå underbart!

image40
One smile from you rocks my world!

Kommentarer
Postat av: Ghaeth Karkhy

Bra blogg hurru...
Checka in min blogg..lovar att de e spec. :)

2008-02-09 @ 17:38:29
URL: http://gspelet.blogg.se
Postat av: snork

"gll"..hm, har han hört skämtet om den kinesiska tigern kanske?

2008-02-11 @ 16:32:30
URL: http://spookey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0