Välkommen hem

- till mig själv!

Äntligen hemma, låter klyschigt men det är bara för underbart att komma hem ibland. Min lilla älsklings Theo är väldigt pratglad idag, men det är mest "pappa" för hela slanten ;)

Det gör inget, bara jag ser min son och att han är lycklig och mår bra så får han säga pappamycket han vill (; Mamma kommer ut ur munnen lite då och då, det gör det mer speciellt tycker jag ;p

Man ska alltid tänka positivt!

Just nu håller Lilleman på och leker med det mesta, bondgården han har fått från farmor och farfar, han är så smart ungen - bondgården låter när man rör på vissa saker, t.ex. när man stänger och öppnar grindar in till där en ko och en häst ska stå

- det förstår Theo! :D

Direkt han ser bondgården öppnar han och stänger grindarna så att det kommer ljud ifrån det! Och ni kan tro att han ser stolt ut och ska visa mamma och pappa det 1000 gånger minst ;)


Världens underbaraste
9-månaders kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0