Strange view?

Godkväll!

M är och handlar, är säkert över hos M & F också för det tar en jäkla tid ;p Lilleman sover sen 18:30, det var världens tröttaste kille mamma träffade när hon kom hem idag!

Det blev ett dopp i plurret, jag kunde lika bra ha hoppat i badkaret också kändes det som så mycket som Theo skvätte och hade sig, pappa har juh lärt honom att leka vattenkrig när dom badar - skitbra! :p

Hur förklarar man för en 9-månaders bebis att mamma inte vill leka vattenkrig?
Sug på den ni! :p

Därav har jag inga foton från ikväll, för då hade jag inte haft någon kamera kvar ;D

Toto - Africa
- myys!

Men hallå poängen med rubriken kanske (?!)

Jo jag satt här i min ensamhet och mindade min own buisness, plötsligt blev jag bländad av något .. WTF lixom, klockan är halv 9 på kvällen :S

Ni kan tro att det sken upp från ingenstans!

Och nu 5 minuter senare ser det ut så här;

Jag tycker då att
det var konstigt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0