Räddaren i nöden!

19:46 är klockan, jag är vaken, Theo är inte - kanske skulle gå och lägga mig?

Japps, i will, jag ska bara dragga lite skit härinne först, my biggest hobby! M inte hemma, så nu kan jag lyssna på vilken musik jag vill, ha datorn närmast mig på skrivbordet och inte 2 meter upp mest för att det ska så vara,

- ser det ut som att jag har 2 meter långa aparmar?

Ahh, han vill väl att jag ska vara längre helt enkelt, i don´t know - time for some RnB!
- mest för att jag kan.

Theo har börjat med en himla rolig sak, förutom att han bits lite då och då så har han faktiskt kommit på att tänderna kan vara rätt bra att ha om man t.ex. är trött i armarna eller helt enkelt behöver dom till något annat.

Istället för att sitta så här med leksaken;


Kan man juh faktiskt bara göra på detta viset;
Lammet är i munnen och händerna är helt fria för lek och stim! Smaart kille ;)

Aaa, det blir många skratt med denna lilla mannen, blev inte alltför många idag, har varit en lång och kinkig kväll. När det såg som mörkast ut kom den berömda Räddaren i nöden (mest känd från Nalle Puh)

CONNIE! :)

Frisk fläkt som alltid, hon hade med sig 2 bodiesar till Theo med texterna "Lik pappa men söt ändå" och "Jag älskar Pappa" - jättefina och passade perfa ;D

På tal om kläder till Theo, igår fick Theo nya skor av farmor och farfar, dom bärs runt utav Theo - inte på fötterna men i munnen! Var annars? :p

Medan Connie var här kom svärfar med bröd till oss, strax efter honom kom grannen med ännu en kass bröd, nu har vi alltså bröd till att mata en hel ankdamm med och min frys är full - känns som att det får bli rensning där!


En bild säger mer än tusen ord ;p

Theo satt på filten i trädgården, drog lite i gräset, försökte ta sig till rabatten sisådär 100 ggr - kände mig som en jojo ;) Det hela slutade med att Theo skulle dra av sin strumpa - något nytt han har kommit på att just den vänstra strumpan - den ska bara av!

Ajaa, han drar i strumpan och benet lyfts upp och sen åkte han i en båge ner på gräsmattan, såg faktiskt ganska komiskt ut - sedan gick vi in, gjorde en nattflaska och nu nannar han stenhårt.

Chup, nu fick jag stenbråttom mot kaffekokaren,
M&M är på väg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0