PMS-tant och överlycklig!

Jaa, det är jag! (överlycklig)

Jag har haft en strålande dag från att jag gick upp tills jag satte mig här (nyss då).
Och här kommer sanningen; #%!!#"¤%&!(!/"(%"&"&¤

Censurerad.

Orkar inte ens dra upp min prisbelönta dag, det enda som var bra idag var när J kom och skulle jobba, men då var det såklart min tur att gå hem för klockan var fyra, bajs! :/ ..

Sedan har jag pratat med Tebbe i luren idag, saknar den lilla lule-jäntan såå mycket! Men vi ses imorgon biaatch ;) Ska bli skitkul!

Annars har dagen mest bestått av bråk, min PMS-tant har bokstavligt talat förföljt mig idag, från att hon steg upp klockan halv 8 fram tills 4 när jag skulle hem ..

And she only get worse :S

Idag provade jag en ny metod, hon stod och gaggade sin vanliga smörja och jag stod som vanligt tyst och snäll och försökte få henne på gott humör - vilket är rent teoretiskt omöjligt men skam den som ger sig!
 
Trötta lilla jag med dunderhuvudvärk orkade inte med lika mycket skällning och glåpord idag så jag sa efter en stund (en halvtimme, tre kvart) till henne;

"Om inte du slutar skälla på mig nu så pratar jag inte mer med dig"

KABOMM! Där fick man sig en blåsning till, så fine! Pratade inte med henne, det gjorde verkligen saken bara ännu värre, hon började förfölja mig och ställa massa dumma frågor.

Hon undrade om jag inte skulle söka hjälp för min borttappade röst (?!)

Mitt jobb liknar ett dårhus för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Carin

Fan det låter jobbigt... det är så jävla drygt med otrevliga personer.

Tack för kommentaren om blommorna=) jag är stolt!

2008-08-21 @ 08:38:31
URL: http://carinforsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

men säg nått till chefen Ginis!! det där är juh förfan en arbetsplats med arbetsrätt! Eller så nitar du henne bara?:P

2008-08-25 @ 09:17:53
URL: http://revyn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0