Naturgodis!

Mums!

Orkar verkligen inte skriva en blogg idag (egentligen), men jag ska försöka. Känner mig så förbaskat slut i kroppen att jag bara vill sova - men det vill inte min hjärna!

Den är pigg och uttråkad, lönt när kroppen inte pallar göra något? Eh, nej!

Igår blev en smärre katastrof, en sjukanmälning skapade ett kaos - snacka om att vi har tajt med personal om vi inte ens har utrymme för att en blir sjuk (?!)

Ajaa, jag fick inte vara i köket :/ .. Alltid samma visa när jag har köket, om någon annan har köket så låter det; "Nej jag kan inte hjälpa till för jag har köket."

Men när lilla moi har köket då är det bara "Regina! Kom nu, skit i köket!" Och snäll som jag är kommer jag springandes likt en kattunge till en mjölkskål - typiskt, jag hade verkligen bestämt mig för att igår inte skulle bli så.

- What to doo?

Just nu ligger Theo och vilar sin middagslur, ska ner på byn lite senare och träffa Veve, tänkte hitta Tebbe med! (; Alltid skönt att ta en frisk liten promenad med barnvagnarna!

Och imorgon blir det en brud-bebis dag i Lund tänkte vi, sticka till Nova och bara glassa rundor.
Det hoppas jag på!

Annars händer det inte mycket mer idag, jobbet försöker få mig att komma in extra 16-21 ikväll, men jag har redan arbetat 24 dagar denna månaden och 110% - tycker faktiskt att det räcker nu.

För en gångs skull stannar
denna damen i Sjöbo ikväll!

Kommentarer
Postat av: en sån där "ung mamma"

Jag tycker det är lagom att börja vänja honom nu, han sover ju inte hela nätterna utan flyttar in till våran säng vid tre - fyra :)

2008-08-28 @ 19:44:48
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0