My day

Uppdatering om dagen!

Idag har varit en bra dag, har hunnit med en del, städat, arbetat och varit social! :) Nu är klockan ganska mycket och det är en ny dag som jag ska upp till imorgon alltså får det bli ett lite hop-plocks inlägg nu.

Vaknade klockan 9:15 imorse, tack Theo för sovmorgonen ;) Upp och satte på kaffe till älsklingen och Snaa, plockade med disken och tvätten, sen var det Lillemannen för hela slanten :D


Theo med Moster Snaa och Morbror Alex

Vid 10 kom svägerskan på en kopp kaffe, svärmor kikade också förbi och efter det blev det en storstädning i kök och vardagsrum.

Runt 1-tiden kom F & M med Michelle och Evelyn, direkt där på kom det storfrämmande!

Nilla, Sandra och Lee - så jäkla härligt!

Det var som att jag blev 13 år igen och satt i L-husets korridor på en bänk och snackade om allt mellan himmel och jord innan man skulle in på lektionen igen!

Massa koppar kaffe, många minnen och skratt till dom - tänk så löjlig man var när man var liiten ;D

Det är bara för underbart att se dom nu, var något år sen vi sågs sist, men att se dom nu; vuxna människor med fötterna på jorden - det klådde allt!

Jaa, jag tror det besöket har livat upp mig för en vecka minst iallafall ;p

Sen kallade jobbet, tyvärr! Det var verkligen bull att avbryta för att man skulle till jobbet, men man får ta sitt ansvar när man är vuxen och göra saker fast att de känns mindre roliga för stunden.

Kvällen på jobb var lugn, lite stojig men inget som man inte klarade av, PMS-tanten är igång igen i sin vanliga lunk - vilket kan vara rätt kul att höra på om man inte är den hon skäller på.

Men men, det blir väl folk av henne igen, någon gång .. :p

Åkte med C hem från jobbet, kom hem då är M & F här med Michelle, åkte upp till Empoli och köpte kvällsmat till dom och min M, satt och snackade lite och så.

Sen nu sitter jag här, Lillemannen sover och M sitter i soffan, strax ska jag parkera mitt arsle där med, kände bara att jag varit så flitig med uppdateringarna nu i 2 dagar så jag måste fortsätta.

Smida medan järnet är varmt
- eller hur dom nu säger (?!)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var helt underbart att se dig med. Synd det händer så sällan.. :(

2009-02-28 @ 11:27:00
URL: http://spritusrector.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0