Min dag

Ååh jaa!
I know you´re dieing to hear about min dag!

Den började bra, svägerskan plockade upp mig här utanför 06:10 *lyyx*

Åkte till jobb, där kaffet inte var igång, ett par gnorkar senare hade jag fått ihop till en kopp kaffe - som verkligen smakade skosula!

- man ska nog låta hela kannan rinna ner innan man börjar trixa och ha sig.

Ajaa, arbetsdagen började väldigt låångsamt, lite snack med chefen, planering i schemat och duschövervakning. Sedan började folket att vakna, inte alla på en gång som det brukar vara utan dom synkade varandra ganska bra idag.

Dusch stod på schemat idag, inte för mig då - men jag ska inte undanhålla sanningen från er; jag blev blöt! Skorna lixom tjippade när jag gick i korridoren, kändes inte alls bra.

Ute i matsalen träffade jag PMS-tanten som verkligen vaknat på helt fel sida av Saturnus idag, det vart några jordsnurr med henne och sedan visste man om att man var vaken :|

Herregud asså, jag hoppas verkligen att hon lugnar sig snart.

Tjaa sen promenixade dagen förbi, massa städningar, en sjukanmälning skapade kaos i kvällsschemat men det löste vi och efter lite rullstolsåkning i korridoren så var klockan 4!

Toksprang till bussen, rände om några arbetskamrater på vägen som var ute och motionerade med stavar och hela paketet, den ena frågade mig om jag hade såna där skor med fart i?

Nej, sa jag, men jag har en buss som går vilken sekund som helst, det är nog den som speedar upp mig :p Men jag hann med den, fast det var på håret, den körde direkt efter att jag gått på.

Halvslocknade på bussen, nackspärr ja då! ;/
Sedan hämtade älskling mig på stationen,
resten är history lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0