Kallt kaffe och BVC

Då var det morgon igen och jag har fortfarande inte sett BeeMovie!

Somnade nästan direkt när man slagit igång filmen igår -_- .. Stöörigt! Får se om jag orkar titta på den ikväll, har 16-21 passet idag och imorgon börjar jag 7 på morgonen, då brukar det bli sängen så fort man kommer hem.

Annars har både jag och Theo sovit gott inatt, gick upp nu vid 8 - ringde BVC så ska upp om där halv 12. Får man se vad dom kan hitta på med däruppe.

M är inte hemma, han är och hämtar vår nya bil, BMW *broom broom* - like I even care? :p Neej, bara han är nöjd så.

Jag och Theo har precis spenderat morgonen med svägerskan och kallt kaffe, det blir kallt ganska snabbt när man sitter ute på verandan ;p

Ajaa, känns som att detta inlägget är relativt meningslöst för all min uppmärksamhet är på lilleman, han ränner runt här som en annan galning, bäst att jag fångar in honom.

Bjuder på en bild iallafall;


Mamma´s darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0