Jag ska inte klaga,

men blogg.se suuger!

Jag har sagt det innan och jag säger det igen, denna sidan behöver en seriös make-over! Det är då fan, måste man fixa allt själv eller vad är det frågan om (?!)

Ibland undrar man.

Märks det att jag fortfarande är vaken och verkligen inte borde vara det? HOHO - you´re so right! Tänkte att jag skulle hinna vräka av mig lite godsaker härinne innan jag trillar i sängen.

Fast efter all den här cp-energin det har tagit mig att ta mig in på den här fattiga sidan för att få chansen att vräka av mig har fått mig att helt tappa lusten.

- sorry bloggen, det blir inget för jag har huvudvärk.

Så nu får ni sitta där i er ensamhet och undra vad jag egentligen hade på hjärtat om inte den här fiina tjänsten från blogg esse hade fuckat sig.

KLAGA TILL SUPPORTEN!
- för jag pallar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0