Haunted Mansion

"You try, You fail. You try, You fail.
But the only true failure is when you stop trying."

- I love that line!

Zappade in på tv4+ ikväll och där var den; Haunted mansion - tycker verkligen om den filmen! Det är konstigt att vissa filmer berör så mycket att man kan se dom om och om igen utan att tröttna (?!)

Uscha, nu är klockan snart 11 men i mitt huvud känns det som att den är 3-4 minst (på natten då). Ska nog gå och lägga mig strax, älsklingen sitter i soffan och tittar på Discovery.

Over Haulin´ står på tapeten, det är roligt men inte när jag är så här trött, då är det rena sömnmedlet |-)

Kvällen har varit lugn, Theo har lärt sig peka ;) Ska försöka få en bild på det imorgon! Svägerskan var förbi på en kopp kaffe, M, E och M var här, sen har det inte hänt så mycket mer.

Ytterligare en bild på killen i mitt liv;


Min son, mitt liv, mitt allt.
I´m Off
Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0