GOODMORNING

- Johansson-Bjork-family!

Hah, så hade Ty låtit om han skulle stått här utanför och skrikit - vilket aldrig lär hända ;D

Waa, jag är vaken - igen. Tycker fan inte om att börja 7, jag får juh knappt sovit något :/ .. Jag har ett svagt minne av att Theo har varit ledsen inatt, inte vaken men ledsen.

Stod och vyssjade honom en liten stund sedan gick jag och la mig igen, någon minut efter det fick jag för mig att klockan var åtta, MINST! Drog igång M och jaa, förvirrade yrvakna människa.

Men när jag tittade på min mobil var hon bara 03:59 8-)

Nu ska jag gå och ta på mig en riktigt varm tröja, känns kallt ute :S Säger jag som inte ens varit ute - bara tittat ut genom fönstret, men på något sätt tycker jag att man kan se att det är kallt ute (?!)

Ska jobba med V & C idag, kommer bli kuul - VC ;)
Need to go to the bathroom you two?
*hah* - min humor knäcker allt!
Tjaa på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0