Fett onödigt!

Fyy så bråttom det lät på M när dom var på väg "hem" som han sa, hoppas kaffet står och bränner där ute! :p En sak är säker, jag ska gå och lägga mig nu.

Måste bara berätta att jag hade ett bråk med min favorit PMS-tant idag, inte för att jag ville men jag var så illa tvungen :/ .. Det hela resulterade i att vi kanske inte kommer få träffa henne så mycket mer inom en snar framtid.

Sad, very sad - but what to do?

Börjar jobba klockan 7 imorgon, det betyder en ny runda med rullorna halv 6 imorgon bitti jaay! Och imorgon ska inte bli som idag, kom på precis när jag skulle ut genom dörren att Theo lekt med min plånka igår.

Och M "städade" juh igår, synonym till nu blåser vi hela stället, skitsamma vart grejerna hamnar.

05:45 hittade jag den, jag var på stationen 05:55 - bussen gick prick. 3-4 km på 10 minuter, fyfan jag trodde mina inälvor skulle hoppa ut ur mig. Aldrig mer, idag har jag koll på plånboken!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0