Body Butter

Hm, okeej - askass uppdatering och jag tänker skriva om body butter
- hah ;p

Men nu eree faktiskt så här att jag har haft en egen SPA-kväll idag i mitt badkar ;D JAA, för jag har ett badkar - ni kan tro att jag använder det *mohaha* (:

Har inte haft någon direkt lust att skriva för hittar inte min USB-sladd till kameran så kan inte lägga in några bilder :/ .. Inte för att jag har letat efter den men iallafall 8-)

Man får faktiskt vara lat när man är nyinflyttad! :p

Från och med nu ska jag skärpa mig med uppdateringarna, har faktiskt försökt mobilblogga - bara det där ordet ger mig magsår .. Jag har skrivit två långa bloggar och precis när jag trycker på spara så stänger min mobil av sig .....

Think I´m gonna send it back :S

Ajaa, inte så mycket mer från mig för tillfället, har Snaa och Alex här (:
Uppdatering följer lite senare.
Smell ya later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0