A coup of The!

Godmorgon mina kära blogg-offer ;D

Igår var en häktisk dag, åkte med Terese till jobb - hände en massa skit där, usch! Tur att jag hade Terese där annars hade dagen inte blivit så bra som den blev (:

Ajaa, vi sprang runt som f*n hela dagen, värre än en hönsgård var det - blev helt slut i hjärnorna båda två. Fick jobba över en stund men sen körde vi äntligen hem.

Totalt utsjasade båda två, men en Redbull på det och kaffe när man kom hem sen var det full fart igen! :) Satte Lilleman i vagnen och promenerade ner till den kära byhålan.

Skulle möta Veve på halvvägs men vi tappade bort varandra totalt :D

Veve: Är du nära grönsaksområdet?
Jag: Och var ligger det?
Veve: Är du där vid Tangogatan?
Jag: Mycket möjligt, här finns inga gatskyltar alls.
Veve: Ser du några radhus eller dom tre vägarna som går höger, vänster och upp?
Jag: Jag ser ett rött hus .....

*haha*

Jag kan inte orientera mig för fem öre, så det slutade med att Veve fick gå runt om hela området för att komma upp där jag var, så till slut hittade vi varandra :) Gick en liten runda, var och handlade, satte oss ner och bara pratade.

Helmysigt!

Är grymt avundsjuk på hennes bebismage, ser för härligt ut! :)

Sen kom min lilla M körandes, så vi åkte hem med honom och strax därefter kom Sandra hit, blev en helkväll med prat om gamla minnen och allt möjligt (:

Man saknar verkligen vissa människor,
men nu måste jag gå igen.

Lilleman är pissed off för att jag inte
låter honom riva hela inredningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0