12:04

Jaa, klockan är 12:04 just nu.

Theo och jag har hunnit med massa bus och lek, ätit frukost där Theo fortsatte med leken "kasta iväg räkost-mackan" - TRE gånger gjorde han det, sen var det färdiglekt.

Räkost i hela köket och på hela ungen och en del på mig själv som vansinnigt dumt nog försökte stoppa honom i hans lekande :S Hädanefter blir det vanliga ostmackor till honom.

Theos pappa sover fortfarande, tänk så bra man kan ha det!

Ajaa, nu ska jag inte sitta här och vara avundsjuk på att jag också vill ligga och sova nu, få mitt kaffe serverat när jag vaknar. Neej jag ska sitta här tillsammans med min huvudvärk och tänka på den underbara vecka jag har framför mig.

Fyfan vad jag inte är glad idag.
Nu är klockan 12:10
och M har äntligen vaknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0