Världens snällaste

- min lilla Theo!

Han är verkligen världens snällaste lillkille! Har lite bråttom nu, men ändå sitter jag här - dubbelmoral så det visslar om det ;D Men iallafall, Michael ska komma hem på lunchen idag och lämna Theo hos farmor för jag ska åka till jobbet klockan 3.

Han skulle inte hinna äta någon lunch idag pga det, då tänkte jag nu att jag kan slänga ihop en matlåda till honom, men var ska jag ha Theo sålänge? Lägger ner honom i sängen, trodde han skulle bli sur som f*n - så jag börjar skruva upp hans sängmobil,

den klinkar juh till litegrann när man skruvar upp den, tittar ner på Theo som tittar på mig och så kommer det världens leende från den lilla munnen,

- såg precis ut som att det betydde - wow mamma, ska jag få lyssna på den :D

Sen drog mobilen igång och Theo likaså, armar och ben flög åt alla håll efter dom små lekdjuren som snurrar, samtidigt som han pratar med dom.

Du är underbar min älskade son!

Kommentarer
Postat av: Lexie

aaw, gulligt :)

2008-04-24 @ 12:01:49
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: jenny

sweet =)

2008-04-24 @ 12:09:03
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0