Våra bästa år

Är det bara jag som tycker att den serien har flippat ut totalt nu? Visst, den har varit crazy innan men nu är det värre än någonsin, var inne i höstas och tittade på spoilers på en amerikansk hemsida - de ligger juh 4 år framför oss i serien.

Så hela det här scenariet med massmördaren visste jag redan om innan det ens hände. För de som inte har läst spoilers så lär ni få er en chock snart, allt tar en helt annan vändning - jag sitter och försöker pyssla ihop alla trådarna nu så att utgången och det "förflutna" ska passa ihop.

Men det gör den inte! Jag har tittat sen mord 1 om det kunde vara Marlena som är mördaren, om det finns någon som helst koppling mellan henne och morden, men det finns det inte! Det är något författarna har hittat på på vägen - tror jag iallafall.

De har lagt på scener som inte funnits innan, t.ex. att hon skulle stått och pratat med Abe innan hon sköt honom, men i avsnittet där Abe blir skjuten så vänder han sig bara om och så skjuter någon honom.

Jaa det är tokigt vad dom kan hitta på bara för att dryga ut skiten lite till.

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Haha jag håller med.. men eftersom jag kollat på serien i snart 10 år kan jag inte sluta :P

2008-04-17 @ 14:03:00
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: guldfisk

hehe jag följer det så mycket jag kan och haha ja man skrattar ganska mycket utav det för det är så överdrivet Men det är en serie så vad ska man säga hehe

2008-04-17 @ 14:15:07
URL: http://www.JuliaStefhan.blogg.se
Postat av: Veronica

Hahaha! Så sant. Ändå tittar man på skiten. :)

2008-04-17 @ 14:16:03
URL: http://veronicaramberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0