Tur i Oturen?

Ni som följer min blogg - som lilla älsklings-Joanna ;D - ni är medvetna om att vi skulle köpa en 3a med inglasad balkong, men priset var så överdrivet att vi backade direkt.

Lite otur tyckte vi, det var nästan bud på att köpa den mest för att vi behöver större, men neej, man ska inte vara dum bara för att man är i en lite pressad situation - det hade kunnat vara värre.

Idag ringde min älskling till Ljunggren för att vi ska egentligen kolla på en annan 2a på 67 kvm, en 3a på 82kvm eller en 2a på 67kvm - kvittar egentligen, hade planerat att göra ett extra rum i 2an ändå.

Då kläcker Ljunggren ur sig att det snart, kanske om 1-2 månader kommer komma ut en ny 3a med inglasad balkong i samma hus :D Vilken tur, och denna kanske inte ligger på översta våningen - vilket också var negativt med den andra, orka ränna i 7 trappor bara för att man varit och handlat - nej tack!

Nu är det denna hoppas vi på!

image141

Kommentarer
Postat av: Mingla

Håller på att gör ett skolarbete om bloggar. Tänkte höra med dig om du tjänar pengar på din blogg?

mvh. mingla

2008-04-18 @ 13:14:20
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Joanna

Jag är en TROGEN LÄSARE!=D Jag hoppas verkligen på att ni får denna 3a!!!!!*håller tummarna*

2008-04-18 @ 14:11:10
URL: http://Revyn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0