SLUTA!

- Jag blir så in i bomben trött på folk - helst de utan barn, som ska på och klaga på unga mammor.

Det är nästan som att de vet vilken spark på smalbenet det är så de bara måste hålla på! Ni kan säga exakt vad ni vill till mig, att jag är idiot, dum, ful, äcklig, fjortis mm mm - det bekommer mig inte över huvudet taget. Men prova nämn något om min son eller hur jag fostrar honom, jag hade kunnat döda - det känns så iallafall.

Så kändes det idag,
jag satt inne på ett community - faktiskt inte Lunarstorm ;p Och kom i tal med en liten - för mig - snorunge på 18 år - den stämpeln fick hon efter sitt beteende - inte åldern! Hon var så långt ifrån mig man bara kunde komma, men jag skulle på och gaga med henne ändå, för sån är jag i vissa situationer, tyvärr.

Hon kallade mig för en gammal morsa, jag var slapp, jag hade haft ett huvud i fittan mm, mm. Jag tror helt allvarligt att hade hon stått framför mig när hon skrev den sistnämnda kommentaren så hade hon inte levt mer.

En sån respektlös liten snorunge, det var så att jag ville skriva till henne varför hennes mamma inte hade vett att använda kondom - men så taskig kan jag inte vara längre.

Och sen började hon - LOL! När jag hade knäckt henne på alla möjliga punkter som bara gick så skriver hon - "du är ingen bra mamma, du tar inget ansvar för din son för att du sitter på denna sidan" - jag blir bara så trött :/ ..

HÅLL KÄFTEN!


- om ni inte har något vettigare att komma med.

Kommentarer
Postat av: lisa

ja such fyfan, dom är bland det starkaste som finns.

2008-04-17 @ 22:27:41
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Elin

Skönt med attityd!

2008-04-17 @ 22:29:06
URL: http://dareling.blogg.se
Postat av: Joanna

Gumman.. Det finns ett sätt att bli kvitt agretioner på små ungar.. prata inte med dem. Inte värt att bli upprörd för sådana saker. Du är för bra för att ens diskutera saken!!=)

2008-04-18 @ 09:39:52
URL: http://Revyn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0