Prioriteringar

- det är så himla dumt att sitta och tänka på vad man ska göra om en månad :/ ..
Man hinner juh planera 1000 saker man kan göra.

Vi kommer ha en sån himla bra månad i Maj, sjukt mkt inkomst - så vad sitter jag och gör nuu? Joo jag planerar hur jag snabbast möjligt - helst den 25e - ska lyckas vända på det där.

I Maj vill jag (utöver det vanliga)
- Ut och shoppa för flera 1000
- Ha en helkväll med massa kompisar på bowlingen
- Köpa ett års gymkort

Samtidigt vill Michael
- Köpa nya däck + fälgar till bilen
- Köpa nya högtalare + en baslåda till bilen
- Skicka bilen på service

Tillsammans vill vi
- Köpa massa nya kläder och leksaker till Theo
- Köpa taklisterna och golvlisterna + platt-Tv:n till bardisken

Där finns hur mycket annat som helst som vi har pratat om att vi ska göra i Maj, men självklart kommer jag bara på detta nu, ajaa - det blir till att prioritera vad som är viktigast och så ta sakerna efter den ordningen!

Kommentarer
Postat av: The Foxxy Fox Ozkar

Tja är i skolan! Vad jobbar du med?
Ska spela kort me farsan och brorsan!

2008-04-24 @ 11:59:43
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0