Mm,

- jag är såå nöjd ikväll.

Måste bara poängtera det - jag känner mig väldigt lugn och harmonisk, häärligt! Varit en bra dag på jobb idag med, fast jag har fått jobba på den avdelningen jag varit minst på, vilket går jättebra men jag känner mig självfallet mer hemma på de andra avdelningarna.

Så när telefonen ringde ikväll att jag skulle ner och hjälpa till på en annan avdelning så var det med lätta steg jag gick dit ;D

Fick mer jobb
idag, chefen ringde in till avdelningen och sökte mig - shit vad har jag nu gjort? Tänkte juh jag, men det visade sig att dom ville att jag skulle ta 8 timmar på måndag och det löste vi.

Så nästa vecka jobbar jag Måndag, Tisdag, Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag
- hängde ni med ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0