Jag lider

- med polisen som är tvungna att skydda Anders Eklund.

Hur känns det att behöva sitta och skydda en sån här människa, ha ansvar för att han inte ska komma till skada - efter vad han har gjort? Har inte han bränt alla sina broar till att bli behandlad på ett humant sätt? Som man behandlar andra blir man själv behandlad - är det inte det man har lärt sig sen liten? Är det en lögn?

Nu är det dags Sverige,
dags att göra revolt - nu får det vara slut med att sjuka människor går runt på våra allmänna gator. Nu får det vara slut med att de får 2 år på psyket och sen är ute och gör om samma saker igen - nästa gång kan det vara just din tur att träffa på en sån här människa! Ska vi verkligen ha det så här i vårt samhälle?

Stena gubbjäveln till döds!

Kommentarer
Postat av: My

Min förra kille var psyksjuk så jag vet att det inte alltid är lika lätt som det verkar.

Jag tycker det är hemskt som hände men skulle inte vilja döda mördaren för det. Tror det är samhället som måste förändras. För det har alltid funnits psykiskt sjuka människor. Problemet är bara att ingen vill ta tag i saken och hjälpa dom ordentligt. Inte bara proppa dom fulla med mediciner och sen skriva ut dom.

Jag kan i allmänhet tycka att samhället är väldigt rått idag. Det är okey att kalla folk elaka saker, det är okey att hota folk på intrnet och så. Jobba lite i en skola och där kallade eleverna lärarna för fitta och sånt. Och det var en helt vanlig skola med vanliga svenska ungdomar från vanliga hem liksom.

Nånstans i samhället håller det på att gå snett. Min kille blev hotad med kniv mot halsen för att han skaffat barn med mig som är adopterad. Helt sjukt!

2008-04-15 @ 15:36:37
URL: http://jamiliasmamma.blogg.se
Postat av: My

Poliserna hade ju fått in ett tips om denna kille innan men inte kollat upp det. Så jäkla dåligt. Hoppas dom skäms!

2008-04-15 @ 15:42:42
URL: http://jamiliasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0